HTML

 

tizenegyker


Budapest XI. kerületének, azaz Újbudának gyönyörű és rémséges oldala.

Fedélzeti kamera

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • Meister: Csak nem lesznek idén önkormányzati választások? Ilyenkor érdekes módon sok többéves probléma hipp... (2019.05.30. 08:56) Eltűnt a Fehérvári út szégyene

Ennyire akarnak otthon maradni az emberek vasárnap

2015.09.06. 18:28 :: tizenegyker

A 11. születésnapját ünneplő Savoya Park nyitva tartott vasárnap. A bevásárlóközpont zsúfolásig volt emberekkel, az Auchanban konkrétan nem lehetett bevásárlókocsihoz és bevásárlókosárhoz jutni. A fizetésnél csak azért nem volt tömegnyomor, mert szinte az összes pénztár működött; ez igen ritka.

150906_savoyaauchan.jpg

Ennyit arról, hogy az emberek vasárnap pihenni akarnak, és nem pedig bevásárolni. Az már apróság, hogy a bevásárlóközpontok már nem csak a bevásárlásról szólnak.

A parkolóban a tűzoltók is jelen voltak, de szerencsére nem azért, mert a füvön ismét elsüllyedt egy mentőautó, hanem bárki megtekinthette a gépjárműveiket, felszereléseiket.

Ezzel az újbudai konzultáció le is zajlott a vasárnapi boltbezárásról.

78 komment

Címkék: auchan tűzoltóság savoya

A bejegyzés trackback címe:

https://tizenegyker.blog.hu/api/trackback/id/tr767765252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

báró Csekonics 2015.09.07. 11:51:24

Mondjuk a törvény (állítólag) a kiskereskedelmi _dolgozók_ védelmét szolgálja, nem a vásárlókét.
(Persze, ezt mind tudjuk hogy mennyire igaz.)

Kínzó kérdés: mi van pl. a gyári dolgozókkal? Mert a gyárak nem állnak ám le vasárnap. Meg még egy csomó munkahely van ami vasárnap is igényli a munkaerőt.

Serrin 2015.09.07. 12:00:54

A Lehel piacon voltam vasárnap és a CBA is kinyit délután 2-ig. A piac tele volt és a boltban is sokan voltak, mintha hétköznap lenne. Szerintem ott is lezajlott a konzultáció.

csorsza 2015.09.07. 12:04:11

Sajnálom azokat, akiknek a soppingolás a legjobb ötletük vasárnapi programnak.

murray 2015.09.07. 12:19:42

szombaton Auchan Budakalász dettó ugyanez.

talicskás munkásember 2015.09.07. 12:30:50

Sokan - köztük mi is - nagyon nehezen tudjuk kivitelezni a hétköznapi/szombati bevásárlást, különösen, ha nem csak a napi vacsora párizsit kell megvenni, hanem ruhát, cipőt, tanszert, tönkrement konnektort, új kanapét, könyvespolcot stb. Ezekhez idő kell, nézelődés, fontolgatás, méricskélés, próbálgatás. Az iskolai programokat (családi nap, versmondó verseny, sportnap) és gyerek szülinapi partikat is előszeretettel szervezik szombatra, hogy "ne zavarja a vasárnapot".

Six 2015.09.07. 12:32:33

@csorsza: senki nem mondta h ez a legjobb program, ellenben tehessen már meg ha kedvem szottyan rá és/vagy mert vasárnap nem érek rá.

Mr. Waszabi 2015.09.07. 12:32:43

Ki gondolta volna, hogy a szülők szívesebben mennek kipihenten, kényelmesen vasárnap vásárolni, mint hétköznap vagy szombaton fáradtan tolongva, muszájból.

common 2015.09.07. 12:33:56

@csorsza: El tudod képzelni azt az élethelyzetet, amikor nem ötlettől vezérelve, hanem más választás nem lévén vásárolnak az emberek hétvégén? Gondolom nem...

gabardin 2015.09.07. 12:50:21

@csorsza: Lehet sajnálkozni. Három gyereknek kezdődött a suli, ebből egy most költözik koleszba. Annyira csórók vagyunk, hogy egyik gyereknek sincs saját autója, ezért az ilyen év eleji nagy bevásárlást családilag szoktuk vol megejteni. Nem véletlen időzítették szeptember első hétvégéjére a vasránapi nyitva tartást az üzletek.

mojoking77 2015.09.07. 12:50:58

@csorsza: Sajnalom azokat a birkakat, akik boldogan begetik a partpropagandat, ahelyett hogy a sajat gondolataikat hangoztatnak. Azokat meg foleg, akik meg buszkek is a birka mivoltjukra.
Szar lehet neked fiam.

recirkulációs kör 2015.09.07. 12:54:04

Hát nem tudom, én jártam ott aznap délután, és nem ezt tapasztaltam.
Semmi zsúfoltság nem volt, és volt kosár bőven.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.07. 12:54:48

Nos, én továbbra is azt mondom, hogy dögöljön meg a fidesz/kdnp a vasárnapi kötelező zárvatartásával együtt. Tőlem azt is mondhatják, hogy Gyurcsány vezette be és a bölcs fidesz most visszavonja, de ne pofázzanak már bele, hogy hova mehetek vasárnap. Rengeteg szopás van vele, konkétan még a szabim utáni visszautazást is érintette. Haszna meg semmi. És persze a dolgozók is nyilván örülnek:

index.hu/gazdasag/2015/09/07/ez_fajni_fog_megszunik_az_ejszakai_muszak_a_magyar_tescoban/

Egyébként Ausztriában is nyitva van vasárnap a legtöbb Spar és Billa. Érdekes.

recirkulációs kör 2015.09.07. 12:55:54

Ja, egyébként támogatom a vasárnapi nyitva tartást, sőt, az éjszakait is, amit a Tescók csináltak, legalább lehetett nyugiban vásárolni, éjjel soha nem voltak sokan.

recirkulációs kör 2015.09.07. 12:57:40

@Kormánymeghízott Államcickány Úr:
Nem Gyurcsány vezette be, az első Auchan meg Cora még az Antall-kormány idején épült, és már nyitva voltak vasárnap.
Jó pár éjjel-nappali meg már évekkel a rendszerváltás előtt is.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.07. 13:02:01

@recirkulációs kör: Irónia. Ha úgy könnyben megy a visszavonás, akkor kenhetik a bevezetést Gyurcsányra, ahogy szokták az ilyesmit. Erre utaltam. Viktornak ugyanis nem gyengéje az önkritika.

firg_firg 2015.09.07. 13:02:14

@csorsza: A vasarnapi misenel nincs is jobb.

J.R. Ewing 2015.09.07. 13:19:40

Éljen a proli tömeg !!!!
A proli újságírónak tetszik is.
Ettől még nincs igazad, te utolsó gazember.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.07. 13:22:17

@J.R. Ewing: Milyen proli tömeg?

Istenem, megint belemegyek a vitába egy kib@szott fidesztrollal...

Jó lenne, ha még a buta fideszes nickek is megértenék, hogy ez egy szar döntés volt a főnöktől. Növelné a hitelességet. Még a narancsosok között is 2/3-os az elutasítottsága, mert a hasznát senki nem látja, miközben a hátrányát meg érzi.

Bobby Newmark 2015.09.07. 13:39:09

@csorsza: Én meg azokat sajnálom, akik tapsolnak hozzá, hogy Állambácsi mondja meg, hogy mikor finghatnak.

Punxsutawney Mormota 2015.09.07. 13:40:02

@J.R. Ewing: Lekésted a finálét, bérnarancs! Most engedtek csak el a közmunkából, hogy egy kommenteléssel kiegészítsd a jövedelmedet?

micsoda? 2015.09.07. 13:41:37

A vasárnapi zárva tartás kitalálói csütörtöktől szombatig bezárólag, csuklanak rendesen:)

Bobby Newmark 2015.09.07. 13:42:33

@Kormánymeghízott Államcickány Úr: Jó, de ő ezért kapja a fizetését, hogy ezt mondja. Nyilván ha civilként kérdezed meg, nem pártkatonaként, akkor ő is azt mondja, hogy faszság volt.

©________ 2015.09.07. 14:10:30

királyi tévé bölcs felvezetője egy riporthoz:

"a vasárnapi zárvatartás bevált, az emberek inkább szombaton és pénteken járnak bevásárolni"

Nancsibacsi 2015.09.07. 14:19:14

Semmi gond, majd jön a Jobbik, és rendet tesz. Ja, vagy ez nem Jobbikos blog? Nem baj - nektek is fog jutni költségtérítés ha megugorjátok a 4 százalékot - nem kell besz.rni.

csak egy néző 2015.09.07. 14:32:15

@csorsza:
Miért sajnálod?
Nem mindenki járkál a hétvégén emlékkeresztnek tisztelegni Doberdón.

Bobby Newmark 2015.09.07. 14:32:46

@Czóbel Minka: Kíváncsi lennék, mit minősítenének "nem vált be" címkével.

"A vasárnapi zárvatartás sajnos nem vált be, az elmúlt hat hónapban 12.743 ember halt éhen, mert nem tudott vasárnap bevásárolni", vagy mi a fasz?!

George Hammond 2015.09.07. 14:42:40

Ugyanez volt egy héttel korábban a csömöri (kistarcsai) Auchannál. Ráadásul a vásárlók nagy része kisgyermekes család volt 3-12 év közötti gyerekekkel. Nem véletlenül gáncsolják a népszavazást Fideszék minden lehetséges eszközzel, ha megtartanák, buknák...

Bobby Newmark 2015.09.07. 15:02:42

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Menekült témában tolják a propagandát más blogokon.

Peetee 2015.09.07. 15:49:57

Most kezdődik igazán a szopóroller: H-P meló, reggel 6:40kor lépek ki a lakásból, és este 19:20 előtt semmiképp nem érek haza. tömegközl. járok, tehát hét közben nem alternatíva bevásárlás, nem fogok 10-30kg kézben hazacipelni. Szombatonként iskola, 8:00-ra Nagykőrösi érkezéshez 6:00indulás kell, ha 19ó ér véget az utolsó előadás, 21:00ra érhetek haza. Vasárnap lenne rá időm, kedvem, energiám, de bele kell zsúfolni a fenti napokba, hogy Semjén Zsozso kedvéért el tudjak menni a templomba a 8:00-8:40 között lezavart istentiszteletre. Nem is tudom merre sikítsak a boldogságtól! Én csak egy ilyen dolgozó, önmagát képző büdös adófizető magyar senkiházi vagyok, négyévente néhány napig úgy hívnak: szavazó, meg állampolgár.

zelmavagyok · http://sikospálya.blog.hu 2015.09.07. 15:51:33

@csorsza: Lenne (sokuknak) jobb ötlete is, de hét közben egyszerűen nem tudnak pl. családi beszerzéseket megoldani, gyerekeknek vásárolni, tinédzsereknek vásárolni. Nem írom le, hogy egy kétgyerekes "átlagcsaládban" , ahol mindkét szülő teljes állásban dolgozik, legyen az egyik gyerek 10 év alatti, a másik feletti, ki, hol tölti a hétköznap estéket, de magánban megküldöm szívesen. Éppen ez történt az elmúlt 20 évben, hogy a hétköznapok egyre zsúfoltabbak lettek, de ott volt még mentőövnek a hétvégi nyitvatartás... és nem válasz a szombat, sok gyereknek akkor is felvételi előkészítője és egyéb különórája, edzése, versenye, vidéki meccse van...

csorsza 2015.09.07. 16:02:14

@Six: értem, csak szerintem túl van spilázva ez a vasárnapi boltbezárási mizéria. Ha már így alakult, tudomásul kellene venni, és alkalmazkodni hozzá. Sokan meg tragédiaként élik meg, és képtelenek feldolgozni a helyzetet. Pedig szerintem nem akkora probléma ez.

csorsza 2015.09.07. 16:03:56

@common: Pedig, de. Bármilyen hihetetlen, el tudom képzelni. De az is biztos, hogy a hét maradék hat napján is meg lehet a vásárlást oldani. El tudod te ezt az élethelyzetet egyáltalán képzelni?

csorsza 2015.09.07. 16:05:51

@gabardin: persze, és augusztusban még nem tudtad, hogy szeptemberben ez lesz a szitu nálatok... Egy csomó vásárlást előre tudtál volna hozni. Csak egy kicsit előre kellett volna gondolkozni.

csorsza 2015.09.07. 16:08:59

@Bobby Newmark: azokat is sajnálom, szintén. Bár ilyesmivel még nem találkoztam.

csorsza 2015.09.07. 16:11:29

@csak egy néző: Ögyes! :) Akkor te IT-s vagy? Mert nem ugyanazzal a nick-kel vagyok ott regisztrálva :)
Hidd el, sokkal jobb program, és ott még vasárnap is lehet vásárolni! asszem :) Neked való hely volna!

Macskond 2015.09.07. 16:13:41

Hát én mindig cifrákat szentségelek amikor a vasárnapi főzésnél derül ki hogy valai olyan dolog ami amúgy ritkán kellene mégsincs otthon pedig kellene. Bolt meg zárva.
Akkor ugyszintén mikor este fél 10 felé végzek a melóval és már nem érek oda, vagy kapkodni kell a vásárlással mert már zárnak. (és képződik belőle az első pontbeli probléma adott esetben)
És akkor arról hogy a szintén nem gyakran kellő barkács dolgokról amik mindig pont akkor nincsenek mikor vasánap érnék rá megcsinálni valamit...
(hozzáteszem hogy nem az átlag macskajancsi időbeosztásával dolgozom, hanem elég non-standard módon többféle szempontból is, de akad ilyen más is. Minket sokkal inkább fingat ez a bezárósdi, mert "ja ezek úgy is kevesen vannak".
Csak ez a pár ezer ilyen ember eddig egszerűen meg tudta oldani az életét most meg duplán szopunk!
Szóval kérnék egy pártot aki zászlajára tűzi hogy megszünteti ezt a baromságot és máris nyertek egy szavazót.

csak egy néző 2015.09.07. 16:16:41

@csorsza:
Nem vagyok IT-s, de ahogy látom te sem.DDD

"csorsza 2015.08.07 22:36:44
Meúlt héten meglátogattuk, tisztelegtünk.
(az emlékkerszt megtalálását geoláda is segíti:
http://www.geocaching.hu/caches.geo?id=3947)"

csorsza 2015.09.07. 16:24:49

@zelmavagyok: ne írd le magánba, már megírtad itt publikba' :)
Képzeld, hasonló gondokkal küzdök én is. De csak abba kellene belegondolni, hogy valahogy mégis mindenki megoldja a vásárlásait, a vasárnapi zárvatartás mellett is.
Nekem egyébként mindegy, miattam nyitva lehetne minden, 24/7-ben. Szerintem megoldható így is a vásárlás, ezért gondolom, nagyon sokan a valós súlyánál komolyabb problémának élik meg a helyzetet.

csorsza 2015.09.07. 16:26:22

@csak egy néző: Amennyire nem vagyok IT-s, annyira vagyok feledékeny :) Na, ez a baj, nem a boltzár :)

2015.09.07. 16:31:00

@csorsza:
Tepjesen mindegy kinek mekkora kényelmetlenséget okoz, mivel indokolatlan hülyeség. Nyilván a teféle hétvégén is TV előtt fekvő proliknak mindegy, de ha valaki mondjuk túrázbi menne hétvégén, nem túl előnyös, hogy vasárnap este hazaérve nem tud vásárolni, helyette elbaszhatja a szombat reggelét vagy estéjét. Nekem speciel ez a gondom vele.

Nzoltan 2015.09.07. 16:33:52

Hogy ebben az országban mennyi elfoglalt ember van....
Mindenki 16 órát dolgozik és nincs ideje ellőni a sok zsét.
Irígylesre méltó problémák. :-)

gabardin 2015.09.07. 16:34:36

@csorsza: Azért válaszolnék, mert az látszik, hogy nincs iskoláskorú gyereked, vagy ha van, nem egy suliba járnak az enyémekkel.
Első tanítási napokon közlik a tanárok, hogy mit szeretnének.
A kollégiumot szeptember 1-től lehetett elfoglalni.
Nem kértem életmód tanácsot.
Üdvözlettel.

Nzoltan 2015.09.07. 16:35:02

@csorsza: Pártpreferencia függő.

Nzoltan 2015.09.07. 16:38:08

@gabardin: Küldd el a gyereket es vegye meg! Egy kollegistának ez a minimum az önállósodása folyamán.
Kicsit fel van fúja ez.

Bobby Newmark 2015.09.07. 16:38:15

@csorsza: Ilyen régen jártál tükör közelében?

Bár a helyedben azt hiszem én is így tennék, folyton a nyálat kéne takarítani róla...

Bobby Newmark 2015.09.07. 16:41:38

@csorsza: Tökmindegy, mekkora a súlya a dolognak. Azzal van itt a probléma, hogy IDEOLÓGIAI alapon, TÖKFELESLEGESEN korlátozza a szájbakúrt KORMÁNY a MINDENNAPI ÉLETEM.

Erre senki nem kérte őket, és felhatalmazást sem kaptak rá úgy igazán. "Ez van, paraszt, szokjad meg" módon bevezették és kész.

És már csak ezért a hozzáállásért is a kurva anyjukat basszák meg a ravatalon.

gabardin 2015.09.07. 16:44:38

@Nzoltan: Bakker, mennyire értetlen vagy. Kössem a hátára a polcot és a fél konyhát?
Egy kicsit túlspilázod már, olyan szinten beleszólnál más életébe.
Engem nem zavar, hogy neked nem hiányzik a vasárnapi bevásárlás. :P

lavór 2015.09.07. 17:00:52

Ha nem akarnak otthon maradni, menjenek kirándulni. Étterembe, moziba... Elég korlátol gondolkodásra vall, ha valaki a vasárnapját kizárólag felvágottak, tejfölös dobozok, és félig rothadó zöldségek közt tudja elképzelni...

G. Áron 2015.09.07. 17:03:06

@lavór: Ennyi hozzászólás után sem jut el az agyadig, hogy bevásárolni nem szórakozásból mennek az emberek?

lavór 2015.09.07. 17:07:26

@G. Áron:

A kormányablakhoz se szórakozásból járunk, még sincs szombat, vasárnap nyitva....

G. Áron 2015.09.07. 17:11:48

Te ennyire hülye vagy magadtól, vagy fizetnek érte?

mt-03 2015.09.07. 18:04:01

konzumidiotak ha tehetnek a het nyolc napjan napi 25 oraban soppingolnanak hisz az elet nem is szol masrol. most aztan a legkedveltebb szabadidos tevekenysegokben korlatozzak oket. mert az jar. siralom hogy ebben az orszagban az emberek mint a marhak sorballnak hogy fejjek oket es ma mar azert vannak felhaborodva mert elmarad a napi penzszoras...

Bobby Newmark 2015.09.07. 18:16:33

@mt-03: Inkább az a siralom baszdmeg, hogy ilyen szolgalelkű szarfaszúakkal van tömve ez az ország, mint te.
Nem gond, hogy szopatnak, mert ki lehet bírni.

Hát a kurva anyád neked is akkor.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.09.07. 18:18:59

@csorsza: Persze, hogy megoldja, elvégre nem lóghat ki a gyerek segge a gatyából, csak mert a tömjénzsóti úgy akarja, de azért még szar. Eddig választhattam, melyik nap vásárolok, és X számú emberrel kellett megküzdenem a pénztárnál, most csak szombaton mehetek, és 2X-szel. Ez nekem, személy szerint szar. És szerintem akinek ez _egyértelmű siker_, az vagy vak, vagy totál hülye. (Hogy a kiskerben dolgozóknak milyen, az sem egyértelmű, mert hallottam már olyat, aki örült a fix szabadnapnak, de olyat is, aki siratta a vasárnapi plusz pénzt. Nyilván ott is ember és élethelyzet függő.)

2015.09.07. 20:21:15

@mt-03:
A konzumidiótáknak sokkal kevésbé gáz, mint akik hétvégén értelmes programot csinálnak, ezért csak szű időkeret marad a bevásárlásra.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.07. 20:40:32

@George Hammond: Egy ilyen népszavazás olyan lenne nekik, mint anno az mszp-nek a háromigenes. Megmutatná, hogy mit gondol róluk az ország. Nem csoda hogy minden erővel el akarják kerülni. Csak azt nem értem, hogy miért nem ismerik el, hogy a vasárnapi zárvatartás és csinálják vissza. Bizony isten, ha néha lenne bennük némi önkritika még szimpatikusabbak is lennének, mint így, őstulokként.

kacsapuszi 2015.09.07. 20:45:00

Akkor bedobok még egy csavart a történetbe.

Kertvárosban lakom, ahol legalább húsz éve evidencia, hogy vasárnap nem nyírunk füvet, és nem vágunk fát, és az utcát is szombaton seperjük, nem vasárnap.

A kerti munka tehát - hétfőtől péntekig dolgozó emberek lévén - szombatra szokott maradni.

Aztán vasárnap lehetett templomba menni és utána vásárolni, műveltebbeknek ott volt a Forma-1 is.

Most mi van?

Szombaton rohangálunk vásárolni, vasárnap meg mindenki nyírja a füvet, vágja a fát, sepri az utcát, a templom meg üres.

Még jó, hogy a Forma-1 nincsen betiltva.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.07. 20:45:10

@csorsza: Ok, leírtad, hogy nem olyan nagy kunszt a vasárnapi boltzár. Nem olyan nagyon, hanem csak kicsit kellemetlen annak a kb 1-1,5 millió embernek, aki előtte vasárnap vásárolt. De akkor most azt is írd le, hogy mi a haszna!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.07. 20:47:57

@Nzoltan: Más meg a fidesznek faszkodik blogokon. Mossa a narancsot. Itt van pl ez is:

blog.hu/user/112544/tab/activity

Ki érti?

august 2015.09.07. 21:01:06

Szarjon sünt a harrak petike. Utana meg szarjon gecit.nes legyen éjjel nyitva a teszko.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.09.07. 21:40:09

Szerintem a Savoyaban levő embereket a Déká utaztatta fel Budapestre busszal, hogy úgy nézzen ki, mintha....

stevy 2015.09.07. 23:35:50

Felebarátaim! Olyan dologról vitáztok, ami teljesen másodlagos kérdés! Az egész vasárnapi zárvatartás egyáltalán azért került fel, és hajtódott végre, hogy történjen bármi, valami, ami a felszínre dobja, hogy egyáltalán létezik egy olyan formáció, hogy KDNP. Ezzel az üggyel és országos vitával jól memorizáltatják az emberekkel azt, hogy van KDNP és hogy képes valami olyanra, ami megmozgat egy egész országot. Különben megfeledkeznénk róla! Színtiszta marketing, akár a felháborító, vagy sokkoló reklámok. Avagy ki emlegeti még az FKGP-t, netán MIÉP-et??

G. Áron 2015.09.07. 23:38:06

@stevy: Csak azt ne mondd, hogy Orbán Viktor taktikázik, azért engedte, hogy a KDNP-t elvigye a népharag.

Shopping 2015.09.07. 23:40:11

@csorsza: sajnálom azokat, akik nincsenek azon a szellemi színvonalon , hogy megértsék hogy mi aprobléma a vasárnapi bolt zár bevezetésével...

MrScott 2015.09.08. 08:25:39

Üdv! Én azt sem értem, a többi vasárnap is melózó embernek miért nem mondják hogy maradjon otthon pihenni? Biztos jókedvükben mennek azok is éjjel-nappal dolgozni. Sok üzem dolgozik hétvégén is, tartunk ügyeletet, stb.
De vasárnap ne mehessünk vásárolni, lesz időnk melòzni...beszarás....

Netuddki. 2015.09.08. 08:46:33

@csorsza: "Sajnálom azokat, akiknek a soppingolás a legjobb ötletük vasárnapi programnak."

Sajnálom az ilyen sajnálkozó lúzereket, akiknek az az elfoglaltsága, hogy állandóan másokkal foglalkoznak, és azzal mások mit csinálnak...

Aszódj+ te is tömjénzsóti a gazdáddal a törpével együtt!

ferkóboy 2015.09.08. 09:00:13

@báró Csekonics: kicsit beszívnák a termelők ha le kéne állni szombaton. nagyon sokba kerülne a rendszereket újraindítani, plusz megszakadna a folyamatos műszak...anyagilag a dolgozók is ritka rosszul járnának.

Kicknick 2015.09.08. 10:12:25

Nem csak az a baj hogy vasárnap minden zárva, hanem emiatt már péntek és hétfő este/szombat napközben is baromira teli van minden bolt. Annyi népet mint múlt szombaton láttam a boltokban anno csak a hosszú hétvégék előtt tapasztaltam.
Rühellek is boltba járni...

senkiember 2015.09.08. 12:39:50

Békés emberként annyival tudok csak ellene menni a vallási tébolyból okozott lakosságbasztatásnak, hogy csak Tescoban vagy Lidlben vásárlok és ha van a legkisebb választási lehetőségem, akkor nem veszek magyar árut amíg a vasárnapi statutum érvényben van - ezzel is apró de mérgező szöget verek a klerikális keresztényfeudálszocialista rezsim koporsójába amely a magyar állampolgárokon élősködik és mételyét próbálja elfogadhatóvá tenni. Ha ezt egyre többen teszik, az kényszerűen meghozza az eredményt: a vallási tébolyodottak távozását a hatalomból és az elmeháborodott rendelkezések visszavonását. Az egyházakról szóló törvény terén már meghátráltak a gyáva egyházfik.

Tudom apróságnak tűnik mindez, de a legkisebb tett is többet számít mint a legnagyobb és legokosabb beszéd. Éljen a kapitalista piacgazdaság, éljenek a republikánusok! Szabad polgári és szekuláris Magyaroszágot ! Ámen! :-))

PannonBoy 2015.09.09. 00:24:38

A jó kurva anyjukat azoknak, akik ehhez tapsikolnak. Mióta vasárnap minden zárva, egy horror a bevásárlás: mindenhol embertömegek, kilométeres sorok, tiszta rémálom.
Ráadásul sokaknak nem is jó a vasárnap. Megjegyezném azt is, hogy nyáron a hőségben, csak este 7-kor lehetett kimenni, így 10-ig mindössze csak 3 (!!!) óra maradt arra, hogy ember vásároljon, ami nagyon gáz, főleg, ha több üzletbe is menni kell. Ehhez nem lehet hozzászokni.

De nem gond, azt a pénzt, amit Magyarországon költenék el, megteszem UK-ben, ahol vasárnap este is vannak nyitva üzletek. Nekem kurvára mindegy, én esek el az adóbevételektől.
süti beállítások módosítása