HTML

 

tizenegyker


Budapest XI. kerületének, azaz Újbudának gyönyörű és rémséges oldala.

Fedélzeti kamera

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • Meister: Csak nem lesznek idén önkormányzati választások? Ilyenkor érdekes módon sok többéves probléma hipp... (2019.05.30. 08:56) Eltűnt a Fehérvári út szégyene

Bevándorlók raboltak Kelenföldön?

2015.08.31. 16:32 :: tizenegyker

Megkérdőjelezhető valóságtartalmú, zavaros történettel állt elő valaki augusztus 30-án a Facebookon:

"Péntek este életem egyik legszörnyűbb órái voltak a [***moderálva***] bevándorlók a 11 kerületi hengermalom utcában ki raboltak és agyon vertek 4-en majd a saját autóm csomagtartójába akartak be tenni de nem birtak velem valahogy meg tudtam szökni . És ezt 19-21 óra közt tették úgy hogy a hires magyarok végig nézték ahogy a földön rugdosnak és ütnek ahol érnek .Halál közeli élményem volt mikor fogoly voltam a saját kocsimban és nem volt menekvés ,mindenemet elvitték de az a lényeg hogy életben vagyok hála Isten kegyelmének .Nem tudom le irni mit éreztem és min mentem keresztül és itt sem tudok mindent le irni mert nem szabad ,de nem kivánom senkinek be vallom féltem de ebben a helyzetben senki nem lett volna külömb.Remélem ebben az életben láthatom még őket és azt tenném velük amit ők velem 4-en mert egyedül nem voltak emberek ,de igy sem voltak erősebbek mert élek ez azért jelent valamit .Szeretném meg köszönni annak a párnak aki ki hivta a rendőrséget Isten áldja őket és minden jót kivánok nekik .
Péntek estétől minden menekültet utálok és gyülölök és remélem minél hamarabb ki zavarják az Országból a nyomorult [***moderálva***] embereket valahogy nem tudom már sajnálni azokat sem akik tényleg menekült és a halál elől menekül ."

Utána saját maga még így szól a poszthoz:

"Sajnos nem vagyok jobban és ha mindent le tudnák irni azt hiszem nem hinné el senki sem ,nagyon durva volt az egész még a rendőrök sem hiszik el nekem ,azt hiszik valami leszámolás miatt kaptam és hogy drogos vagyok .De sajnos nem fogják őket meg találni és mindenem oda van de örülök hogy élek és láthatom a gyerekeimet ."

A történetet az összes hozzászólással együtt a férfi ma törölte ezzel a magyarázattal:

 "Mindenkinek köszönöm aki irt és gondolt rám és jókat kivánt ,de le veszem mert ugy látom hogy a hires magyar ember inkább hiszi azt hogy nem igaz mint ,hogy tényleg meg történhet ilyen az ő országába"

A Budapesti Rendőr-főkapitányság az eset kapcsán közölte, hogy rablás bűntett elkövetésének gyanúja miatt ismeretlen tettes ellen nyomozás van folyamatban.

1 komment

Címkék: rendőrség

A bejegyzés trackback címe:

https://tizenegyker.blog.hu/api/trackback/id/tr937748758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.09.02. 22:46:46

Nagyon következetesen írja (helytelenül) külön az igekötős igéket.
süti beállítások módosítása