HTML

 

tizenegyker


Budapest XI. kerületének, azaz Újbudának gyönyörű és rémséges oldala.

Fedélzeti kamera

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • Meister: Csak nem lesznek idén önkormányzati választások? Ilyenkor érdekes módon sok többéves probléma hipp... (2019.05.30. 08:56) Eltűnt a Fehérvári út szégyene

Sajátos árképzés a karácsonyfaárusoknál

2016.12.18. 16:55 :: tizenegyker

Mit is gondoljak, egyszerűen parasztok vagy a Marshall-kereszt zseniális alkalmazói, és ha az ember kiválaszt egy fát, akkor annak nem lefele, hanem felfele megy az ára? Nézzük a karácsonyfa-vásárolásom menetét!

Idén szakítani akartam a luccal, mert elegem lett, hogy 3 napot is alig él túl. Nyilván már november végén kivágják a fákat, és mire eljönnek az ünnepek, már alig tartja magát. Így ezüstben gondolkodtam.

Az Albertfalvai Termelői Piac parkolójában mutattak is egy megfelelőt, 6 ezerért. Már éppen elkezdtem volna rá alkudozni, amikor a másik ürge kibontott egy másikat ugyanabban a kategóriában, az persze sokkal szebb volt. Utóbbi 5500-ért odaadta volna. Erre mondtam, hogy ha odaadja 5 ezerért, akkor elviszem. És a válasz nem kicsit lepett meg. Azt nem, de a másikat (aminek eredetileg 6 ezer volt az ára) odaadja 5 ezerért.

Na viszlát, léptem a Kelenföldi Városközpontba.

Ott körbejártam, majd kinéztem egyet. Arra 5800 Ft-ot mondott az árus. Alkudozásról szó sem lehetett, mondván, ő engedne az árból, de hát csak egy alkalmazott (bírom az ilyen kamu dumákat). Végül kibontott egy másikat, az épület másik oldalánál lévő kupacból, arra rámondta, hogy az sokkal erősebb, 6300 Ft lesz. Mondom, nézzük már egymás mellé a kettőt. Kiderült, hogy az első sokkal erősebb és szebb, mondom, akkor az lesz. És erre jött a meglepetés válasz, 6100 Ft-ba kerül. Csúnya nézés és hangsúly mellett felvilágosítottam, nehogy már feljebb menjen az ár, miután kiválasztottam, 5800 Ft-ért elviszem, és akkor nem megyek vissza a korábbi helyre, ahol 5500-ért kaptam volna. Az üzlet megköttetett. PMR-en  hívta a kasszás csajt, fizettem neki, nyugtát persze nem adott.

Ilyen a magyar piacgazdaság.

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://tizenegyker.blog.hu/api/trackback/id/tr8312055991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása