HTML

 

tizenegyker


Budapest XI. kerületének, azaz Újbudának gyönyörű és rémséges oldala.

Fedélzeti kamera

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • Meister: Csak nem lesznek idén önkormányzati választások? Ilyenkor érdekes módon sok többéves probléma hipp... (2019.05.30. 08:56) Eltűnt a Fehérvári út szégyene

Így szív Újbuda a fizetős autópályával

2014.12.31. 11:02 :: tizenegyker

A Nemzeti Útdíjfizetési Szoltáltató Zrt. közzétette, hogy 2015. január 1-jével hogyan bővül a fizetős utak száma. A mindenféle szakmai és társadalmi egyeztetés nélküli, dilettáns, elmebeteg kormánydöntésnek a XI. kerület is vesztese.

utdij_pest.jpg

A térkép szerint az M1-M7 közös szakasza az Egér úti lehajtótól kifelé fizetős. Ez tehát azt jelenti, hogy aki a sztráda menti, budaörsi áruházakhoz ki akar jutni útdíjfizetés nélkül, az a Repülőtéri utat vagy az 1-es főutat választja. A Repülőtéri út szélessége, minősége nem alkalmas a jelentős forgalomnövekedésre, a Gazdagrét és Hosszúrét aljában lévő 1-es főút pedig sokszor alapjáraton is telített. Ugyancsak nőni fog a Balatoni út forgalma, a Diósdra és Érdre tartók ugyanis inkább a 7-es főutat fogják választani. Garantált a balesetek, halálos balesetek számának növekedése a Panoráma-kanyarban.

A Magyar Közlöny december 30-i számában kihirdették a nemzeti fejlesztési miniszter 57/2014. (XII. 30.) NFM rendeletét az útdíjfizetési rendszer átalakításával összefüggő egyes miniszteri rendeletek módosításáról. Már csak az a kérdés, éjfélig sikerül-e kihelyezni a táblákat, melyek jelzik a fizetős szakaszokat.

Egyúttal köszönetemet fejezem ki Hoffmann Tamás polgármesternek, fideszes pártkatonának, akinek csak egy látszattiltakozásra futotta.

331 komment · 1 trackback

Címkék: közlekedés

A bejegyzés trackback címe:

https://tizenegyker.blog.hu/api/trackback/id/tr847025783

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mi a bajom az új autópályadíjrendszerrel? 2015.01.01. 09:31:57

Mindjárt elmondom, de előljáróban az alapok: Az új autópályadíjrendszer alapjai Az új autópályadíjrendszer két pillérből áll: Mostantól minden szakasz fizetős (kivéve az M0 azon szakaszait, ahol ezt az EU támogatási szerződések kizárják, illetve a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mészáros Laci 2015.01.01. 16:08:27

@Larry Silverstein:

az emigrációnak van még egy tényezője, azon felül, hogy "hogy érzik magukat" az emberek: az attítűd, hogy a krízishelyzetekre hogyan reagálnak az emberek. Magyarországon jellemző a passzív-szenvedő attitűd (70% körül), és elhanyagolható az aktív-cselekvő (11%). a passzív-szenvedők nem kivándorlnak, hanem blogposzthoz írnak fikázó kommenteket. az aktív cselekvő meg vagy szerencsés helyre született és megoldja a gondjait, vagy rossz helyre született és kivándorol.

lengyelországban 30% körül van az aktív cselekvők aránya - nyilván több a kivándorló. a svédeknél 75% a felnőtt népességbe az aktív cselekvők aránya. mégsem vándorolnak ki.

Larry Silverstein 2015.01.01. 16:11:24

@Mészáros Laci: Most azzal szeretnéd népszerüsíteni a bezzegsvéd pozitív attitüdöt itthon, hogy bebizonyítod hogy a tények ellenére a magyarok passzívak és elkeseredettek?

LOL

conchita 2015.01.01. 16:11:45

@Larry Silverstein: Á!! Szóval amit írtál az egy segglyuk. Olyan is.

Larry Silverstein 2015.01.01. 16:12:14

@Mészáros Laci: Nem tudom mi az a konfliktuskutató, de tudom mi a CIA factbook.

Mészáros Laci 2015.01.01. 16:14:41

@Larry Silverstein:

A "bezzegsvéd" egy lehetséges olvasata annak, amit írtam. másik olvasata az, hogy "mit csinálnak másképp azok az országok, ahol kellemes élni, a gazdaság jobban megy és a politikusok sem lopnak annyit."

Én sem tudom, mi az a konfliktuskutató, valami szociológiai intézet, a cikk egyik szerzője Csepeli György, ex szdsz ex államtitkár. A felmérést nem ők csinálták, hanem valami nagyobb EU projekt volt, a cikkben szerepel a források között.

Larry Silverstein 2015.01.01. 16:20:24

Köszönöm a beszélgetést, majd jövök. Lecsattogok a sarokra betolni 1 pizzát, meg lefojtom egy fél hektó sörrel.

Rossz hatással vannak rám a cseh kollégáim itt Prágában, iszok már én is mint a kefekötő mintha muszáj lenne, de hát qrva sötét van. Pár hét és én is az utcán hugyozok majd mint a prágai polgárság.

foly tat juk

Reszelő Aladár 2015.01.01. 16:21:39

Lássuk mihez értünk:
- százezres telefonokkal tüntetni egy 700 forintos adó ellen
- milliós autókkal tüntetni egy 5000 Ft-os adó ellen
- médiumok tucatjaiban cikkek posztok erzeivel sírni a sajtószabadáság hiánya miatt
- utcára menni a szabadság hiánya miatt

Aki bebizonyítja, hogy egy autósnak miért kifizethetetlen 5000 Ft (amiért még kap is valamit), annak frankón kifizetem az éves megyeit.

Tolesz 2015.01.01. 16:28:30

@Reszelő Aladár: Nagyon durván sötét vagy.

Reszelő Aladár 2015.01.01. 16:32:47

@Tolesz: Nem nyertél.

Az a szitu, hogy aki pampog, az 12 forintot sem adna ki erre. Mert neki jár. Ez a velük élő Kádár rendszer.
Amúgy meg elvekről magyarázunk, akkor is amikor pénzből élük. Tegyük fel a kérdést még sokszor: sok pénz 2015-ben 5000 forint egy autósnak?

Várom továbbra is az eslő megfejtőt.

eszim 2015.01.01. 16:36:43

@Reszelő Aladár: értetlen vagy te is mi. Nem konkrétan ez az 5000 kifizethetetlen, hanem a sokadik lehúzás és kisebb-nagyobb szir-szar adó. (a bevezetés módjától és általában az egész életszerűségétől eltekintve)
Nekem olyan ajánlatom van számodra, hogy kifizetem az 5 ezret, te meg kifizeted az összes többit amit fizetek, oké lesz?
Az ilyenek mint te a 90%-os elvonásnál is beleugatnának, hogy egy pici még belefér, hát nem. Most 50%-os állami újraelosztás van és qvra nem fér bele semmi emelés!!!

zsoci 2015.01.01. 16:57:48

@bigfater: Jelenleg kb. 3000 utas közlekedik naponta autón Édrről pestre az M7-en. Kb 2500-3000 a 6-os, 7-es úton. Csakhogy az egy 2x1 sávos út, ami így is túltelített. Ha arra csak az M7 ről még 500 autó átkerül akkor kivégzi azt az utat, amit Diósdnál amúgy is meggyilkoltak az idióta körforgalmakkal. Ezen felül hónapokon belül kezdődik az M7 csomópont átépítése, ami még jobban nehezíteni fogja a helyzetet.

zsoci 2015.01.01. 17:01:01

@Mészáros Laci: Kérlek ne gyere a KSH adatival ami egy mesterséges szám. Pont a KSH adatai miatt találták ki ezt az őrült rezsicsökkentést, hogy alacsonyan tartsák az inflációt. Aztán erre hivatkozva nem emelik a nyugdíjakat, de ezt már senki sem veszi észre. Ne legyél vak, vedd észere, hogy éppen kifosztanak. Ugyan az 5000 valóban a lélktani határ alatt van, csak éppen nem kapsz érte semmit. Csak olyanért fizeted ki, amiért eddig nem kellet fizetni. De nem apénzről van szó, hanem az útdíjj közelekdési hatásairól,ami egy csomó kisebb útat fog tönkretenni.

Larry Silverstein 2015.01.01. 17:42:25

@zsoci: 1. jó is lenne ha minden kormány alacsonyan tartotta volna az inflációt, de nem

2. a nyugdíjakat természetesen emelték, jobban mondva értéken tartják

3. fizetni senki sem szeret. Eddig az volt a gond hogy a fidesz a gazdagok kormánya. Az autósok adója viszont nem szegényadó, gondolom.

Vizsgáló 2015.01.01. 17:51:09

@Larry Silverstein: Nagyon sajnálatos, ha azt gondolod, a XXI. században autót birtokolni csak a gazdagok kiváltsága. Bár a Fidesznek köszönhetően egy szűk kör pofátlan meggazdagodása érdekében egyre nagyobb lesz a mélyszegénység, ott aztán az embereknek tényleg nincs autójuk, de bérletre se pénzük.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2015.01.01. 17:57:36

@Reszelő Aladár: ..s ahhoz is értünk, hogy az EU-ban nálunk az egyik legmagasabb a szegények száma! 28 % felett van. Őket amíg félre nem értenéd a másik 28 megemelt, vagy újonnan bevezetett adónem és a beígért, de elmaradt munkelyteremtés sújtja. (1 millió új munkahely)

Larry Silverstein 2015.01.01. 17:59:19

@Vizsgáló: Ezt mondom, hogy eddig az volt hogy a szegínyek jártak nagyon rosszul Orvbánnal. Na jó, meg Lauder, meg Joav Blum, meg a multibankok.

Most örülhetnek, mert az 5000re megkopasztott autós-ingázós-ósanbajárós nípek pont azok, akik jól jártak az SZJAval. Mocskos fityiszesek!

Larry Silverstein 2015.01.01. 18:00:04

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: Azt ügyesen megtartottad magadnak, hogy ki a legkisebb rossz....

Larry Silverstein 2015.01.01. 18:04:31

@Vizsgáló: És persze további autósszopató lépések is lesznek.

Mit képzelsz? A ktgvetést 440es benzinárhoz tartozó ÁFÁval/jövedéki adóval tervezték, most meg már csak 340. Ez akkor is nagy kiesés, ha a másik oldalon spórol vele az állam(mert ő is fogyasztó).

Vizsgáló 2015.01.01. 18:11:08

@Larry Silverstein: Ki kell hogy ábrándítsalak. A fityesz úgy megnyúzta az alsó középosztályt, hogy hiába a csökkenő benzinár, visszavettek az autózásból.

Vizsgáló 2015.01.01. 18:19:12

@Larry Silverstein: Ahogy már korábban valaki nagyon találóan megfogalmazta, dakota 2/3-ot.

Larry Silverstein 2015.01.01. 18:21:08

@Vizsgáló: amit mindenki más is szeretett volna, csak nem kapott...

eszim 2015.01.01. 18:25:40

@Larry Silverstein: erre szolgálna a költségvetési tartalék. Hogy a váratlan nem tervezhető bevételkiesést, kiadást fedezzék belőle, ehhez képest szabad felhasználású eltapsolható keretnek tekintik. (persze eddig minden kibaszott kormány így csinálta sajnos)

Larry Silverstein 2015.01.01. 18:30:24

@eszim: Ugye az elmúlt 25ben a fideszen kívül egyetlen egy kormánynak sem volt ktgvetési tartaléka egyáltalán, viszont értettek a hitelfelvételhez.

Ezért mondom hogy a fidesz a legjobb, vagy a legkisebb rossz, ahogy teccik.

cso zsi 2015.01.01. 18:35:35

@Larry Silverstein: " Az autósok adója viszont nem szegényadó, gondolom. "
Sok helyen az.
Ugyanis a tömegközlekedést megvágták gondosan.
Több helyen a vasút szűnt meg, és a napi 2-3 buszpár sem nevezhető szolgáltatásnak.

Larry Silverstein 2015.01.01. 18:41:30

@cso zsi: fenéket

Aki mo-n (konkrétan bp. környékére gondolok, hiszen őket sújtja a változás) autóval ingázik munkába, az minimum nettó 200at keres(és ez csak ő egyedül, család nélkül). /Bp. környékén világszínvonalú a tömegközlekedés, milyen napi 2 buszpárról beszélünk?/

Ezek az emberek hazai viszonylatban nem szegények, és jól jártak a fidesz adóváltoztatásaival.

Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy bármilyen sarcolás jó, fizetni senki sem akar, ez alap.

sanyix 2015.01.01. 18:49:01

@Larry Silverstein: "Bp. környékén világszínvonalú a tömegközlekedés, milyen napi 2 buszpárról beszélünk?/ " LOOOOL

aszongya "világszínvonalú"

"Ezek az emberek hazai viszonylatban nem szegények, és jól jártak a fidesz adóváltoztatásaival."

Tehát fizetniük kell még egyszer azért amiért már eddig fizettek, és akkor az jó nekik hogy még többet fizethetnek? :D

eszim 2015.01.01. 18:53:27

@Larry Silverstein: költségvetési tartalék korábban is volt, nem igaz amit írsz.
Ha feszegeted a hitelfelvételt, akkor hazudj egyet a manyup vagyon hollétéről is valamit.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2015.01.01. 18:54:12

@Larry Silverstein: Sőt, amikor csak a kormány megy szavazni, akkor már lesz 100 %-is.

Mészáros Laci 2015.01.01. 18:54:37

@zsoci:

1. de, jövök a KSH adataival. elég jó szám az. pont azért, mert mindent figyelembe vesz, és olyan arányban, amilyen arányban felhasználjuk.

2. nem az infláció alacsonyan tartására találták ki, hanem azért, hogy visszanyerjék az elég mélyen levő támogatottságot.

3. nincs olyan, hogy valamit ingyen kapsz. csak olyan van, hogy azért a dologért eddig valaki más fizetett. mondjuk én, mint nettó adófizető (évi több millió forinttal) készségesen kifizettem eddig az M0 fenntartás költségeit, bár csak évente párszor mentem rajta kb öt kilométert. meg rajtam kívül naponta hatvanezer autós és kamionos. most egy kicsit a többiek is fognak fizetni.

DocBulywood 2015.01.01. 18:55:06

@ogli dzsí:

Majd meglátjuk vasárnap. Lehet, ők is kiesnek a pixisből.

DocBulywood 2015.01.01. 18:57:27

@Mészáros Laci:

Ezek szerint te annak szurkolsz, aki minél többféle adót vet ki???

Mától plusz adó terheli a tisztálkodó és tisztító szereket, illatszereket, stb.

Tehát ennek te örülsz?

És légy szíves ne terelj, a kérdésemre válaszolj, miszerint örülsz annak, h a tisztító és tisztálkodó szerekre plusz adót tettek?

Mészáros Laci 2015.01.01. 18:59:29

@DocBulywood:

"Ezek szerint te annak szurkolsz, aki "

rossz a kérdésfeltevés.
én NEM SZURKOLOK senkinek.
nem baj, ha ezt nem érted.

Texaszi Láncfűrészes 2015.01.01. 19:01:42

Az is jelent valamit, hogy a vasfüggöny előtti szlogenek újra előkerülnek.

"Emberek! ne tévesszen meg senkit a hanyatló nyugatról érkező jómódú turista látványa a Balatonon! Gondolkodjon egy kicsit! Csak az tud idejönni akinek van erre pénze. Ezért tűnik úgy, hogy a nyugatnak jobban megy."

Most meg:
"Emberek! Ez az adó csak azokat érinti akinek van pénze! Gondolkodjon egy kicsit! Munkába ingázik, tehát min 200 nettót keres."

"Emberek! Svédországban sem olyan jó az élet!
Gondolkodjon egy kicsit! Azért van annyi alkoholista mert hanyatlik!"

"Emberek! Örüljenek, hogy MO-n élhetnek! Gondolkodjon egy kicsit! Más országokból többen vándorolnak ki."

DocBulywood 2015.01.01. 19:03:47

@ogli dzsí:
"Befektetőbarát vagy nem, ömlenek a befektetések, ömlik az EU pénz, hasít a gazdaság, mint soha azelőtt."

Hasít a gazdaság??? Hol? Mondjuk, igazad van, hasít a gazdaság. Na akkor foglaljuk össze, h a hasító gazdasághoz milyen plusz adókat hozott az orbán-kúrmány:

– adójóváírás megszüntetése
– béren kívüli juttatás drasztikus csökkentése (az adható 18.000 Ft-ról 11.250, ill. 5000 Ft-ra)
– cafeteria megadóztatása
– munkavállalói járulékok emelése
– 32 ezer fő elbocsátása a közszférából

– a foglalkoztatottak számának növelése utáni adókedvezmények megszüntetése
– reprezentációs és üzleti ajándékok utáni adókötelezettség
– cégautóadó emelése
– egyszerűsített vállalkozói adó 30%-ról 37%-ra emelése
– kötelező kamarai tagság (regisztráció fedőnévvel) 5000 Ft éves tagdíjjal

– ÁFA-emelés 25%-ról 27%-ra
– illetékemelések
– a termőföldből átminősített ingatlanok értékesítéséből származó 20% feletti többlet 48%-kal adózik
– az ingatlanadó de facto bevezetése (kommunális adó)
– az ebek és lovak kötelező chipezése - mondjuk ezt helyesnek tartom!
– a „chipsadó” bevezetése
– a „chipsadó” emelése, majd kiterjesztése (pl. a gyümölcsízekre 500 Ft/kg)
– szeszesital jövedékiadó-emelése
– dohányáruk jövedékiadó-emelése
– környezetvédelmi termékdíj bevezetése, majd emelése

– üzemanyagok jövedéki adójának emelése („ha kormányra kerülünk, csökkenteni fogjuk az üzemanyagok jövedéki adóját”)
– bioetanol jövedéki adójának 75%-os emelése
– autógáz jövedéki adójának 100%-os emelése
– az autópálya-használat minimumának négy napról tíz napra történő emelése – áremeléssel
– baleseti adó bevezetése (természetesen ez az állami autókra nem vonatkozik!)

– a táppénz lecsökkentése (kórház 60-ról 50%, táppénz 70-ről 60%)
– 30 napi táppénz után időarányos szabadság csökkentése
– a rokkantak ellátásának csökkentése, ill. megvonása
– a szociális öntemetés bevezetése
– szociális hozzájárulási adó bevezetése

– elektronikus útdíj bevezetése (sok fuvarozó számára az eddig fizetett útdíj a többszörösére
emelkedett)
– közművezeték-adó
– a magánszemélyek kommunális adója adótárgyanként 12.000 Ft-ról 17.000 Ft-ra emelhető
– kaszinóbezárás, majd újranyitás bennfentes feltételekkel
– bírósági eljárásokkal kapcsolatos illetékek drasztikus emelése

– banki tranzakciós díj emelése, „csekkadó” – tranzakciós adó megduplázása 3 ezrelékről 6 ezrelékre
– betéti kamatok után 6%-os „egészségügyi” hozzájárulás bevezetése
– telekommunikációs adó
– „cégadatok kötelező frissítése”-adó. Cégenként 20–50 ezer forint között + ált. forg. adó
– pénztárgépek cseréje 100+150.000 Ft/pénztárgép, plusz havi 2-3 ezer Ft NAV-val való állandó kapcsolat

– nyugdíjaskedvezmény részleges megvonása a távolsági buszokon és gyorsvonatokon
– közmunkások nettó 61.000 forintos fizetésének 49.000-re csökkentése
– munkanélküli-segély időtartamának 270-ről 90 napra csökkentése, szociális segély összegének 28.000-ről 22.000-re csökkentése
– egyetemi és főiskolai támogatások drasztikus csökkentése
– a Munka Törvénykönyvének átírása a munkavállalók számára hátrányos feltételekkel

– pedagógusok munkaidejének de facto meghosszabbítása
– tandíj de facto bevezetése
– asztmás gyerekek emelt összegű családi pótlékának megvonása
– mozgássérültek közlekedési támogatásának visszavágása
– egészségügyi járulék emelése

Tehát ezek NEKEM miért is hasznosak? Mondjuk ha csak minden másodikat megmagyarázod. Vagy csak ezeket:
– asztmás gyerekek emelt összegű családi pótlékának megvonása
– munkanélküli-segély időtartamának 270-ről 90 napra csökkentése, szociális segély összegének 28.000-ről 22.000-re csökkentése
– banki tranzakciós díj emelése, „csekkadó” – tranzakciós adó megduplázása 3 ezrelékről 6 ezrelékre
– betéti kamatok után 6%-os „egészségügyi” hozzájárulás bevezetése
– telekommunikációs adó
– reprezentációs és üzleti ajándékok utáni adókötelezettség
– cégautóadó emelése
– egyszerűsített vállalkozói adó 30%-ról 37%-ra emelése

Tehát?

Larry Silverstein 2015.01.01. 19:04:21

@eszim: ktgvetési tartalék hitelből? hehe

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2015.01.01. 19:04:47

Az ország majd 1/3-a mély-szegénységben él. Az egészségügy leépítve, (hátha többen meghalnak) az oktatás leépítve, ( a birka a jó szavazó, nincs szükség művelt emberekre, mert azok gondolkodnak), az ország csak az EU pénzéből fejlődik, valamint a nyugati tőkéből (építsenek, majd azután államosítjuk ez a jelszó) anélkül már a feudalizmusban lennénk, de Magyarország jobban teljesít, s vannak olyan hülyék akik ennek a szövegnek be is dőlnek.

Larry Silverstein 2015.01.01. 19:06:55

@DocBulywood: tehát a zemberek osztottak szoroztak a pénztárcájukat méregetve aztán elmentek és a fideszre szavaztak.

Texaszi Láncfűrészes 2015.01.01. 19:08:48

Szerintem hamarosan arra is kapunk magyarázatot valamelyik fizessnyiktól, hogy miért jó nekünk többet fizetni a tisztálkodószerekért, a mosóporért, a betétes üveg fémkupakjaiért, stb.

Larry Silverstein 2015.01.01. 19:09:11

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: a hálátlan gecik!

1/3 mélyszegény 2/3 meg fityiszes! Az 1/3 fele jobbikos aki kilépne az eu-ból pedig az eu pénze nélkül éhendöglene, mint 2004 előtt!

hálátlan fírgek

DocBulywood 2015.01.01. 19:11:06

@Larry Silverstein:

Igen. Ezekkel az emberekkel három probléma van:
- lélegzenek
- szaporodnak
- szavaznak

Milyen jó nekem, mert ugye több vezettek be - például vidéken pótkocsi-adót -, és hogy még boldogabb legyen az új év, 314 forinton van az € középárfolyama.

Ez tényleg fantasztikus! Igaz, 265ft volt, amikor 2010-ben a szakadék szélén táncoltunk.

És milyen igaza van az orbán-kurmánynak, hogy jobban teljesítünk, növekedünk, mert 265 < 314!

Brávó! Ez egyszerűen fantasztikus!

Mellesleg a "törvényesen" lenyúlt manyup pénzek téged nem zavarnak. Hát várom, mikor nyúlják le a bankbetéteket. Remélem a birkamenet élén fogsz vonulni és éljenorbánozni ennek "örömére".

Texaszi Láncfűrészes 2015.01.01. 19:11:06

@DocBulywood:

Rosszul látod.
Ezek az intézkedések neked kifejezetten jóóóóóó! Csak még nem tudsz róla!

Larry Silverstein 2015.01.01. 19:12:57

@DocBulywood: Természetesen a kutya nem akarja vissza a 2010 előtti elqrmányt.

És mert csak ők akarják leváltani a fityiszt, minden további szó felesleges!

Texaszi Láncfűrészes 2015.01.01. 19:13:10

@Larry Silverstein:

Az a furcsa , hogy a zemberek nem a fideszre szavaztak, és mégis meglett a dakota 2/3-ad

DocBulywood 2015.01.01. 19:13:37

@Texaszi Láncfűrészes:

Igazad van! De jó, hogy még többet fizethetek! Kifejezetten örömmámorban úszom, hogy megint az alapvető cikkeknek ment fel az ára!

Óh, a fidess intézkedései jobban kényeztetnek, mint egy mélytorkos szopós kurva!

Még, fidess, még, had élvezzzzzeeeekkkkkkkk.... ááááhhhhhrrrrrggggg....!

DocBulywood 2015.01.01. 19:14:31

@Larry Silverstein:

Nem erről beszéltem. Erről:

265 < 314

De gondolom ez téged messze nem érdekel és nem is érint.

DocBulywood 2015.01.01. 19:15:14

@Texaszi Láncfűrészes:

... és érdekes módon, egy emberrel sem találkozni, aki a fidess-re szavazott volna.

Nem is értem...

Larry Silverstein 2015.01.01. 19:17:42

@DocBulywood: '265 < 314

De gondolom ez téged messze nem érdekel és nem is érint.'

Hogyne érintene. Engem eléggé pozitívan.

Larry Silverstein 2015.01.01. 19:18:28

@DocBulywood: Én mondjuk a fidess-re szavaztam. Ki másra?

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2015.01.01. 19:20:58

@Larry Silverstein: Mondd, az nem zavar, hogy a lakosság fele nem ment el szavazni?

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2015.01.01. 19:21:57

@Larry Silverstein: "Én mondjuk a fidess-re szavaztam. Ki másra?"
Le sem tagadhatnád.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2015.01.01. 19:27:06

@Larry Silverstein: Csak azért, mert úgy 2/3-ozol, mintha legalább 6 millióan szavaztak volna a Fideszre.

DocBulywood 2015.01.01. 19:30:25

@Larry Silverstein:

Ez meg a másik fele... nem volt és most SINCS igazi ellenzék. Semmilyen alternatívát, elképzelést, tervet nem vázoltak fel.

Hoppá! Egyetértünk valamiben!

Larry Silverstein 2015.01.01. 19:32:11

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: Miért, van olyan ország ahol a teljes lakosság 60%-a győztes pártra szavaz?

Enélkül is világbajnok támogatottsága van a fidesznek. De legalábbis európa-bajnok.

folytatjuk

cso zsi 2015.01.01. 19:32:45

@Larry Silverstein: Nos a 2-3 buszpár az valóban odébb esik a fővárostól, de a Dunakesziről Kelenföldre, az Újpestről Soroksárra, a Vecsésről Albertfalvára járó barátok-kollégák egyike sem keres 200-at. Valamivel több, mint a felét.

Larry Silverstein 2015.01.01. 19:33:51

@DocBulywood: Bizony. 2018ban is a fideszre szavazok.

Bár lehet hogy a 7 millió mélyszegényt képviselő 1 milliárdan a sajtószabadságért FB csoportra. Ja várjá.

Larry Silverstein 2015.01.01. 19:35:10

@cso zsi: És kocsival járnak? Csak gratulálni tudok a döntésükhöz...:)

Bp-n az átlagkereset 200 nettó fölötti...

cso zsi 2015.01.01. 19:35:19

@Larry Silverstein:
Matematikai "támogatottsága van a fidesznek" , semmi más.
2millió az nem 2/3-a a szavazóképes lakosságnak.
De az utóbbi idők cikkeit-kommentjeit olvasgatva már találni olyanokat, akik maguk sem értik, miért oda szavaztak. Mert nem ilyen lovat akartak.

eszim 2015.01.01. 19:37:53

@Larry Silverstein: hülye vagy b+,
akkor stadion hitelből (csak ez rohadtul nem vicces szerintem)

Larry Silverstein 2015.01.01. 19:39:30

@cso zsi: És kit érdekel a szavazóképes lakosság száma?

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2015.01.01. 19:39:32

@Larry Silverstein: gúnyolódjál csak a szegényekkel. Majd akkor is gúnyolódsz, ha esetleg fel akarnak lógatni?

cso zsi 2015.01.01. 19:40:48

@Larry Silverstein: "Bp-n az átlagkereset 200 nettó fölötti... "
Ezt ki mondta neked? Még a ksh oldalán sem több 196853-nál, de ezt nagy valószínűséggel megdobja a vezetőink jövedelme.
Érdekes módon a környező megyékben azonnal normál átlagot mutat az eredmény.
www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_evkozi/e_qli030.html
Hogy miért jár autóval? Mert olcsóbb berakni a családot-szomszédot, mint 4-5 bérlet (szükség esetén környéki is), ugyanis nem mindenki közalkalmazott, hogy a közlekedése ki legyen fizetve.

cso zsi 2015.01.01. 19:41:43

@Larry Silverstein: Ja, hogy csak egy idióta troll vagy? Kár volt rád időt pazarolni..

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2015.01.01. 19:41:47

@Larry Silverstein: Pedig nem ártana. Ami 1989-ben elmaradt, be fog következni!

sanyix 2015.01.01. 19:46:57

@Larry Silverstein: a zemberek akik a fideszre szavaztak, nem osztottak szoroztak, mert ez túlszárnyalja a szellemi képességeiket.

sanyix 2015.01.01. 19:51:30

tehát összefoglalóként: "Larry Silverstein"= "dont be such a jew"= "dunántúli gyerek"

Larry Silverstein 2015.01.01. 20:02:18

@cso zsi: Igen, az úgy reális + a szokásos 20-30% a szürkegazdaságból.

cso zsi 2015.01.01. 20:09:16

@Larry Silverstein: Hülyeséget beszélsz.
A nettó 140 is úgy jön össze, hogy minimálos bejelentés, és vagy van boríték, vagy az sincs.
A többség nem az állami szférában, nem íróasztal mögött dolgozik.

cso zsi 2015.01.01. 20:13:00

@Larry Silverstein: A szavazóképes lakosság viszont úgy alakul, hogy az ismeretségi körömben, ami ezreket jelent (nem vicc, 1083 névjegy van a telefonomban), 2-3 emberről tudom, hogy kifejezetten a jelenlegi kormányra szavaztak, és elfogultak irányukban. Velük kb úgy nem lehet beszélgetni a politikáról, mint a hivatásos trollokkal az Origo cikkeinél.

Larry Silverstein 2015.01.01. 20:16:00

@cso zsi: www.ksh.hu/docs/hun/xftp/gyor/let/let21410.pdf

234 az országos átlag, 153 nettó családi kedvezmény nélkül - tehát a bp-i minimum 2 kiló

-a borítékról kitől tud a ksh, okoska?

Larry Silverstein 2015.01.01. 20:17:16

@cso zsi: Pont annyira releváns a választási eredmény szempontjából a szavazóképes lakosság száma, mint az ösmerőseid véleménye.

cso zsi 2015.01.01. 20:40:21

@Larry Silverstein: Majd rájössz, hogy az ÁTLAG miből tevődik ki, akkor írj.

Reszelő Aladár 2015.01.01. 20:43:41

Frankón úgy beszél mindenki a szegényekről, mintha annyira marhára érdekelné. Persze tisztelet a kivételnek.
Az a téma, hogy szegények csak az Orbán kormány óra léteznek, és a korrupciót is ők találták fel. Sőt antiszemitizmus is csak akkor van az országban, ha Viktor van hatalmon. Ha veszít másnapra elmúlik.

Persze amikor a rezsitek csökkent, akkor nem volt tüntetés, amikor családi adókedvezményt kaptatok, akkor sem mentetek utcára. 16% SZJA-t fizettek, ennél bárhol többet szokás. De persze a legsötétebb időszakot éljük...

Amúgy meg ki fogom fizteni ezt az 5 rongyot. És röhögök majd hétfőn rajtatok, akik majd bosszúból nem teszitek. Ülhettek majd a dugóban, fél órával többet reggel, fél órával többet délután. Kedden is mosolyogni fogok. Szerdára pedig a legtöbben már meg is vettétek a megyeit.

Látom ahogy az asztalra csaptok otthon: asszony döntöttem, megveszem, hogy rohadjanak meg. Bukunk napi 13,69 forintot, de leglább üresek az utak...

Larry Silverstein 2015.01.01. 20:51:05

@Reszelő Aladár: Ettől függetlenül ez ugyanolyan hülye 5let, mint a netadó. Kevés bevétel és nagy támadófelület a sajtónak.

Mivel a lé az kell, mi lett volna ha emelik az üzemanyag jövedéli adóját 0,5%-kal, most hogy 100 ft-ot esett az ára? Fel sem tünt volna.

Unom már hogy nekem kell mindent megoldani.

Panelos 2015.01.01. 20:51:59

@Reszelő Aladár: Meséljél már nekem arról, hogy milyen rezsi csökkent? Attól még, hogy ezt mondják, nem csökkent, sőt, nőtt. Merthogy sikerült a távközlési költséget és a bankköltségeket is rohadtul növelni a különadók miatt. Ez is beletartozik a rezsibe.

Larry Silverstein 2015.01.01. 20:55:46

@Panelos: 'Merthogy sikerült a távközlési költséget és a bankköltségeket is rohadtul növelni a különadók miatt. Ez is beletartozik a rezsibe.'

-rohadtul valszeg nem, mert az infláció sosem volt ilyen mélyen. Meg hát a rezsit brutálisan megnövelő kojalíciónak ezt nemigen hitte el a nép a tavalyi 3 kampányban.

Gyorgy Nagy 2015.01.01. 21:00:22

Aladár! Te vagy a fidesznek a seggnyalós embere te szerencsétlen PROLI.Kinek csökkent a rezsi? A 27 % áfát kivezetebe? A stadionokra ad pènzt a nyelvet byújtógató melynövésü de akirházak,utakstb,stbre nincs pénz.Beigértek 2,8 % nyugdij emelést lett 1,8 % Millió államtitkàr és helyettes kocsival stb. Ez kell adok vidékröl felhozott parasz gyereknek ahelyett hogy fatornyus falukályukban a főldet turnák.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2015.01.01. 21:12:52

@Larry Silverstein: ...s ahhoz mit szólsz, hogy három éve még a prémium számlámnál nem fizettem sem számlavezetési díjat, sem más költséget a kártyadíjon kívül. Amennyiben úgy tetszett, akár 10-szer is felvettem pénzt bármely automatából ingyenesen. Ma ugyanezért fizetek számlavezetési díjat, az átutalások után díjat. Tényleg marhára csökkentek a költségeim.

cso zsi 2015.01.01. 21:34:57

Máshonnan:
"

Tehát 2015-ben megfelelő hónapjában vásárolt havi fagylalt gombóc ára a következőek szerint alakul:
-január: 416 Ft
-február: 454 Ft
-március: 500 Ft
-április: 555 Ft
-május: 625 Ft
-június: 714 Ft
-július: 833 Ft
-augusztus: 1000 Ft
-szeptember: 1250 Ft
-október: 1666 Ft
-november: 2500 Ft
-december: 5000 Ft

Csak nem valamiféle burkolt inflációs közlemény akart lenni az a példa, Fónagy úr ?"

sanyix 2015.01.01. 21:36:11

@Larry Silverstein: dehogynem. A faszkodásotok előtt 0 forint volt a számlavezetési díjam és a kártyadíjam, ingyen volt a vásárlás, készpénzfelvétel. Ma 700 forint a számlavezetés, és 2500 forint a kártyadíj, havonta 2x vehetek ki ingyen pénzt, max 150k-t, és minden vásárlásnál tranzakciós díjat kell fizetnem. És ez kb minden banknál így.

Miért hazudozol állandóan? Annyira egyszerűen láthatóak ezek, kár tagadnod.

"rezsit brutálisan megnövelő kojalíciónak ezt nemigen hitte el a nép a tavalyi 3 kampányban."

Ezt hogyérted? A fidesz-kdnp nevű rezsinövelő koalíció nyert nem? Akkor elhitték.

Larry Silverstein 2015.01.01. 21:39:14

@sanyix: Sajnos a számok mást mutatnak a ksh-nál. Ilyen árstabilitás soha nem volt 90 óta.

Ezen belül a bankköltség nőhetett, de az nem érdekel senkit.

sanyix 2015.01.01. 22:00:32

@Larry Silverstein: nem csak a bankköltség növekedett, ami pedig mindenkit érint, de növekedett pl az internet előfizetések ára is, a telekomadó miatt. Na meg ugye még ott van a több tucat új adó, és adóemelés.
És ez alatt az eredmény mindössze egy siralmasan kicsi gdp növekedés, államadósság növekedés, és egy csomó használhatatlan szar üres stadion, meg egy rakás elcsúszott beruházás.

G. Áron 2015.01.01. 22:05:28

Totalcarról: "A többség még pihen, de aki januártól 3,5 tonna alatti teherautóval fizetős útszakaszra téved, jó lesz, ha nem megszokásból vesz jegyet. Ugyanis az új szabályok szerint a D1 kategóriába csak a maximum 7 személyes személyautók számítanak, így mindenki másnak (pickup, 8-9 személyes kisbusz, kisteherautó, de még a lefalazott Fiesta is) a 10 napos, havi és megyei esetén kétszeres árú D2-es matricát kell megvenni."
EZÉRT NEM BASSZÁK MEG AZ ANYJUKAT?

cso zsi 2015.01.01. 22:36:03

@Larry Silverstein: Mi köze ennek az EU-hoz?
Ők nem mondták, hogy a furgon legyen kamion, a kisbusszal egyetemben. Az EU azt sem mondta, hogy elkerülőt fizetőssé kell tenni. Ők dugódíjat kérnek, így majd csodás lesz a főváros kettő darab ingyenes híddal.

Kakimaki0123456789 2015.01.02. 20:49:23

A gond az hogy orbán elkezdett azoktól elvenni akiknek eddig adott. Akikre a rezsim legitimitása eddig épült.
Mert az eddig is világos volt hogy a szegényeket bünteti (eszetlenül magas élelmiszer ÁFA, adójóváirás kivezetése, segélyek elapasztása) de a rendszer a haveri kör szabadrablása miatt már annyira ingatag, hogy elkezdte megadóztatni a gazdagokat is, akik eddig elmentek rá szavazni, akik eddig jól jártak.
A szegények nem tiltakoznak, nincs rá energiájuk, nem szervezettek, nem is tudják magukat megszervezni. De a középosztály nem ilyen könnyű préda, bizony könnyen lehet hogy orbán torkán fog akadni.

cso zsi 2015.01.02. 22:40:45

A 10-15 éves furgonnal/kisbusszal mászkáló kőművesbrigádot nem nevezném középosztálynak.
Ha alkalmi melókat csinálnak, nem vesznek éves matricát. De 19 megyeit sem, ha a szükség, és a munka úgy hozza.
És ők faragnak rá a legjobban.
Vesznek 2 megyényit először, majd áprilisban kiderül, hogy kell egy harmadik, ekkor már 30000-et fizettek, az éves meg 43-ból meg lett volna. (A az egy tétel, ahol nincs számukra díjduplázás.)
Vagy megveszik az évest, és kiderül, hogy az idén már nem kellenek a munkaadónak.

2015.01.02. 23:52:48

@Larry Silverstein: "Én mondjuk a fidess-re szavaztam. Ki másra?"

Kétfarkú kutya pártra. Minden aspektusban pariban van a fidesszel.

DocBulywood 2015.01.04. 18:54:22

@Larry Silverstein:

"Unom már hogy nekem kell mindent megoldani. "

:-D

Arcade Macho 2015.01.16. 00:31:05

XI ker az 1es miatt miert is sziv?
az ok hogy Budaors beszopja masszivan de Budaors az eppen hogy eddig is egy pioca eloskodo autokra epulo agglotaplo telepules volt, az aki a XI keruletieket is ellehetlenitette

en a XI keruletiek neveben orulnek hogy a "minden agglos segg ala egy tonnat" alapelv legfobb szoszoloja beszopta
süti beállítások módosítása